Amennyiben markánsabb elkülönítő elemmel szeretné gépjárművének rakterét és utasfülkéjét elszeparálni, kérésére a képen látható elválasztó elemet építjük be haszongépjárművébe.
Gyári jármű hűtő-fűtő rendszerektől eltérő, egyedi ügyféligényeket kielégítő raktér és utastér klíma rendszerek tervezése kialakítása:
Azoknak ajánljuk, akik szakítani szeretnének az alumínium dobozok hagyományával és a nyugat európai trendek irányába tartanak.
Az alumínium felépítmények ideálisak szállítmányozási célokra. Ideális választás lehet, ha a szállítmányt nem érheti víz, illetve fokozottan meg kell óvni a természeti hatásoktól (pl. építőanyagok). Tetszőleges méretű és kialakítású felépítmények tervezését és kivitelezését is vállaljuk, de rendelhetők általános méretekben is. Felépítményeink a nemzetközi árufuvarozási céloknak és elvárásoknak is megfelelnek, akár hálókabin kialakítására is lehetséges.
Ezen felépítmények esetében az alkatrészek részegységek minősége minden gyártónál egyformán kitűnő. Vállaljuk gyári platók utólagos ponyvázását, vagy akár platós felépítmények kialakítását is.
Az áruszállításnál sokan nem is gondolnak rá, hogy a nagy értékű autók karosszériája nem csak kívülről, hanem belülről is rongálódhat. Sokszor ezek a sérülések a gépjármű külső esztétikáját is csökkentik.
Javasoljuk megvalósítani az átalakítást még a gépjármű megvásárlásakor:
Az alábbi listában összeszedtük a haszongépjármű-felépítmények felhasználási területeihez tartozó legoptimálisabb Citroën haszongépjármű típusokat.
Pékség: Citroën Jumper 35 L3, L4 alváz - szimpla kabin + alumínium doboz, vagy 35 mm falvastagságú, ún. mérsékelten szigetelt doboz, tető spoilerrel.
Mozgó pékség, mozgó hentes: Citroën Jumper 35 L3, L4 alváz - szimpla kabin + elárusító felépítmény, a jobb oldalon vitrines kialakítással, a vezetőfülkéből az eladótérbe vezető ajtóval, tető spoilerrel.
Általános (belföldi és nemzetközi) árufuvarozó (8 raklapos kialakítás): Jumper 35 L3, L4 alváz - szimpla kabin (nemzetközi fuvarozáshoz 3.0 HDi motorral) + plató-ponyva, vagy alumínium doboz, tető spoilerrel, vagy hálókabinnal a fülke tetején. A raktér belső méretei általánosan: H×SZ×M - 4200 mm × 2100 mm × 2100 mm.
Papíráru kereskedések, mosodák, elektromos alkatrészek - berendezések, szerszámok (Ha az áru értéke nagy, nem érheti víz és nem szállítható ponyva alatt): Jumper 35 L3, L4 alváz - szimpla kabin + alumínium doboz és emelőhátfal, tető spoilerrel.
Költöztető, bútorszállító autó: Citroën Jumper 35 L3, L4 alváz - szimpla kabin + nagy belmagasságú (2200mm-2300mm) alumínium doboz, vagy plató és ponyva, tetőspoilerrel.
Hentes, zöldséges, gyógyszerszállító, cukrász, tejtermék, csokoládé szállító (gyorsan romló, hűtést igénylő árukészlet): Citroën Jumper, Citroën Jumpy, Citroën Berlingo vagy Citroën Nemo zárt furgon hűtővel, vagy Citroën Jumper alváz, szimpla kabinos, hűtődobozzal és hűtővel. Speciális igényeket is teljesítünk - pl. húspálya, húskampókkal.
Autómentő, járműszállító, trailer: Citroën Jumper 35 , vagy 40 L3, L4 alváz - szimpla kabin + járműszállító felépítmény.
Futárszolgálat, szobafestők, festékboltok: zárt Citroën Jumper, Citroën Jumpy, Citroën Berlingo vagy Citroën Nemo + raktérvédelem (padló és oldalburkolat).
Tüzép, építőanyag-kereskedés, vaskereskedés: Citroën Jumper alváz - szimpla/dupla kabin+ billenőplató, vagy fix nyitott plató, szaniterhez, csempéhez. Az utólag beépített segéd-légrugó itt szinte elengedhetetlen az állandó magas fokú terhelés miatt.
Építőipari kivitelezőcégek: Citroën Jumper alváz - dupla kabin + billenőplató, fix nyitott plató; szálanyag-szállító homlokfallal (csőtartóval).
Élőállat szállító: zárt Citroën Jumper, Citroën Jumpy furgon + élőállat-szállításra alkalmas felépítmény
Mozgáskorlátozott személy szállító, segélyszolgálat: Citroën Jumper Multispace személygépkocsi (8-9 személyes kisbusz/kombi) L1H1, L2H1, L2H2 változatokban, Citroën Jumpy 8 személyes személygépkocsi + egyedi padló rögzítősínekkel, hevederszett a rögzítéshez, vagy egyedi padló és egyedi ülésrendszer. Feljárórámpa, gázrugós rámpa, hidraulikus személyemelő lift.
Rendszeres személyszállítás 10-19 főig: Citroën Jumper L4H2 zárt furgon + teljes kárpitozás, ülések, klíma, vészkijárat a tetőben. Általános felszereltséggel, vagy igény esetén speciális turisztikai kivitelben.
Italszállító jármű: Citroën Jumper L2, L3, L4 alváz - szimpla kabin + erősített plató, a ponyva nem túl magas (1600-2000mm) az oldalakon elhúzható. Az utólag beépített segéd-légrugó szinte elengedhetetlen az állandó magas fokú terhelés miatt.
Csapatszállító: Citroën Jumper 35 L3 alváz - dupla kabin + magasított oldalfalú billenőplató.
Koporsó / halottszállító: Citroën Jumpy, Citroën Jumper zárt furgon + koporsó szállító felépítmény.
Vízműves felépítmény: Citroën Jumper alváz - szimpla/dupla kabin (igény esetén összkerékhajtással) + fix plató és kis daru csörlővel (150-500 kg-os szivattyúk csörlőzéséhez).
Kosaras emelő: Citroën Jumper 35, 40 L3 vagy L4 (javasolt) + emelőkosár.
Csörlős furgon: Citroën Jumper zárt furgon + az autó elejébe épített csörlő.
Virágok, növények szállítása belföldön és nemzetközileg: Citroën Jumper, Citroën Jumpy, Citroën Berlingo vagy Citroën Nemo zárt furgon, vagy Citroën Jumper alváz - szimpla kabin + szigetelt, hűtős felépítmény.